söndag 25 november 2007

Lasse är kung!

Det spelar ingen roll hur många gånger jag har sett honom, han är lika bra varenda gång! Lars Winnerbäck alltså.. Tror det här var 6:e gången jag såg honom faktiskt. Han spelade ganska många nya låtar igår och jag gillar ju dom gamla bättre, men live lät dom nya mycke bättre än på skivan. När han körde "Kom änglar" som sista låt då var det ståpäls på hela kroppen, *myser*...

Jag jobbade ju igår, det gick bra förutom lite akut magont i 20 min ungefär, jävla magkatarr.. Efter jobbet kom Jessika och hämtade mej, vi och Jessikas syskon Jennifer och Jimmy åkte till Max och käkade. Sen åkte vi och handlade och sen hem till Jessika, där vi gjorde iordning oss och spelade lite Wii och Guitar Hero.
Vi fick skjuts till Maserhallen där konserten var, kom lite sent, hade missat lite i planeringen, hm..
Efter konserten mötte vi upp Anna och åkte ner på S2 där vi tog oss en drink, (eller tre!) Kusinerna med respektive kom oxå dit, vi satt och talade ett tag sen gick jag, Jessika och Anna upp på Bolanche där det hade varit klassfest för 81:orna och Perssons Pack spelade.
Träffade en massa bekanta, sen var det dags att åka hem, Pelle kom och hämtade mej. En kanonkväll!!!

Vaknade tidigt, superpigg.. På e.m gick vi tipspromenaden i V-hyttan och fikade på Folkets Hus. (Haha, vi känner oss som värsta pensionärerna...) Sen in till stan och handlade och lånade 5 nya filmer av Olle, "Pirates 3","Rattatouille","Oceans 13","Eragon" och en till som jag inte kommer ihåg namnet på.. Bara kanonfilmer så ikväll blire filmmaraton, nice!!
Till kvällsmat blire lasange med zucchini och fetaost och en god sallad till, livet känns rätt bra just nu!! Doris får nöja sej med Purina Pro Plan, inte lätt att vara hund!
Mina älsklingar ligger i soffan och väntar så jag ska avsluta nu..

Tjoflöjt!

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Vad skönt för dig att livet känns bra. Så ska det vara!=)
Ja Chrille var i sitt essä i lördags, men rätt lugn ändå.. han kom ju hem iaf =)
Hoppas du får en bra vecka!Kram kram!