onsdag 4 november 2009

Eld i kaminen!

Jaha, då var man hemma på stationen igen då. Det var lite kyligt härhemma så jag satte igång en brasa så fort jag kom hem, så nu börjar det bli skönt.

Jahapp, vad har hänt sen sist då?
Mias 30-års fest i lördags var superkul. Det var halloween-tema så man fick många skratt.. Jag ska lägga in lite bilder från festen i mon tänkte jag. Vi var ett gäng som drog ner på stan efter tolv och vi gick på Bolle. Sen blev det pizza och övernattning hos Elin på stan.
Vi var bra slitna när vi vaknade på söndagen, hämtade doggsen hos m&p och sen hem. Pelle åkte till Gbg och jag segade i soffan. Som tur var hade m&p varit ut och gått med hundarna så jag slapp ha dåligt samvete för det!

Jag har jobbat mån-ons och jag och hundarna har sovit hos Carro på Hushagen. Hon och Olle har kommit hem till kalla Sverige efter att ha jobbat på Mallis i 6 månader.. Olle har åkt upp till Kiruna, där han kommer ifrån och hälsat på, så jag passade på att umgås med kära Carro, jag har saknat yrhättan jättemycket! <3 Jag har gått med hundarna i mina gamla hemtrakter och igår käkade vi på Thai på kvällen, gött..

På jobbet börjar det bli ordning igen efter kaoset som blev förra veckan med alla sjuklingar, skönt.
I mon är jag ledig och det ska bli sååå härligt!
Planen är att jag ska ta sovmorron, plocka undan lite härhemma, tvätta, gå en låååång skogspromenad med fina frallatjejorna och sen det bästa, krama Pelle-mannen när han kommer hem på kvällen!<3 <3 <3

Kramiz

Inga kommentarer: