tisdag 18 maj 2010

@ home..

Lite kul med besöksräknare på sidan, idag har 18st varit in å kikat. Vilka är ni? =)

Jag och brudarna är hemma, i mon är jag ledig. Min Kia-Fia ska in på service kl.8, Erna ska skjutsa mej från Bilmetro och dit igen för att hämta bilen när den är klar.
Mitt stora mission för i morgon är att STÄDA, nu när trappen äntligen är klar så ska det bli skönt att få lite ordning här uppe igen.. Ska ta lite bilder på nya, fräscha trappen/hallen och lägga ut. Har inte ens lagt in bilderna på Kreta på datorn, skärpning!

Helgen som var började med en trevlig kväll hos Klubba och Annika, med bastu, grillning och massa prat. Sent som attan blev det oxå, det började nästan bli ljust när vi och hundarna traskade hem, hehe.. Var seg på lördagen, men tog mej iaf ut på en prommis med hundarna i det härliga vädret, på kvällen åkte vi in till H:et och köpte thai-mat.
På söndagen pysslade vi med trappen, åkte in på marknaden och sen till Avesta för att hälsa på Pelles pappa och fru.

Nä, nu ska jag rasta hundara, sen blire en dusch och sängen. Natti!

1 kommentar:

Martina sa...

Hej!
Hoppas allt är bra med dig och hundarna. Har du någon utställning på G? Här är det mycket nu, snart en ny valp, Amandas studen och flytt hem m.m. Ha det så bra!
Kram Martina med hundar